חקר תנוחות מין שונות מדריך לתיבול חיי האהבה שלך

סקס הוא חלק מהותי מהטבע האנושי, וזה לא סוד שכולם רוצים חיי מין מספקים ומרגשים. בעוד שלכולנו יש העדפות ותפניות משלנו, אי אפשר להכחיש את ההתרגשות והריגוש שמגיעים מהתנסות בתנוחות סקס חדשות והרפתקניות. זה מאפשר לנו להתנתק מהמונוטוניות של השגרה הרגילה שלנו ומוסיף קצת תבלין והתרגשות נחוצים לחיי האהבה שלנו.

היופי בתנוחות סקס הוא שאין כלל אחד שמתאים לכולם. ישנן אינספור אפשרויות לבחירה, בהתאם לסוג הגוף שלך, גמישות, והעדפות. בין אם אתם מחפשים חוויה אינטימית וחושנית יותר או משהו פרוע והרפתקני, יש שם תנוחת סקס מושלמת עבורכם ועבור בן / בת הזוג שלכם. בפוסט בבלוג זה, נחקור כמה מתנוחות המין הטובות והפופולריות ביותר, יחד עם טיפים כיצד לבצע אותן ללא רבב.

מיסיונר

מיסיונרית היא תנוחת מין קלאסית שרוב האנשים מכירים. זה כולל אחד מבני הזוג שוכב על הגב בעוד בן הזוג השני שוכב עליהם, אחד מול השני. תנוחה זו מצוינת לחדירה עמוקה ומאפשרת קשר עין אינטימי ונשיקות. כדי לתבל את העניינים, אתה יכול להוסיף טוויסט לתנוחה המיסיונרית על ידי הרמת הירכיים של בן הזוג שלך עם כרית או כרוך את רגליהם סביב המותניים שלך.

דוגי סטייל

jolly-girls.com – המלצה
תנוחת הדוגי סטייל היא עוד אחת פופולרית המציעה חדירה עמוקה ותחושה של דומיננטיות. בתנוחה זו, בן הזוג המקבל יורד על ידיו וברכיו בעוד בן הזוג החודר נכנס מאחור. תנוחת מין זו מושלמת לגירוי נקודת הג'י ומאפשרת חקירה קלה של זוויות ועומקים שונים.

אישה למעלה

למי שמחפש להחליף דברים, האישה בעמדה הבכירה יכולה להיות שינוי מרענן. בתנוחה זו, בן הזוג המקבל נמצא למעלה, כאשר בן זוגו שוכב על גבו. זה מושלם לנשים שרוצות לקחת פיקוד בחדר השינה ויש להן שליטה על עומק וקצב החדירה. תנוחה זו מאפשרת גם גירוי קל של הדגדגן, מה שהופך אותה לבחירה אידיאלית עבור נשים המתקשות להגיע לאורגזמה באמצעות חדירה בלבד.

קאוגירל הפוכה

תנוחת הקאוגירל ההפוכה דומה לאישה למעלה, אלא שבן הזוג המקבל פונה הרחק מבן זוגו במקום. תנוחה זו מצוינת לנשים הנהנות מחדירה עמוקה ומציעה נקודת תצפית שונה לבן הזוג החודר. כדי להוסיף אלמנט של קינק, אתה יכול לשלב קצת משיכת שיער קלה או מכות בזמן במצב זה.

כפיות

כפיות היא תנוחת סקס נהדרת למי שמחפש חוויה אינטימית וחושנית יותר. בתנוחה זו, שני בני הזוג שוכבים על צידם כאשר אחד מבני הזוג פונה אל השני מאחור. זה מאפשר חדירה עמוקה ואפשרות לבן הזוג החודר להגיע מסביב ולעורר את הדגדגן או השדיים. כפיות מושלמת גם עבור בקרים או לילות עצלים ונעימים כאשר אתה רוצה לקחת את זה לאט וליהנות אחד של השני.

סקס בעמידה

אם אתה מרגיש הרפתקני, סקס בעמידה יכול להוסיף רמה חדשה לגמרי של ריגוש לחיי המין שלך. תנוחה זו כוללת בן זוג אחד עומד בעוד בן הזוג השני כורך את רגליו סביב מותניו. סקס בעמידה מאפשר חדירה עמוקה יותר ואלמנט של סכנה וספונטניות. רק דאגו למצוא משטח יציב והחזיקו חזק!

המריצה

באופן דומה, תנוחת המריצה מושלמת למי שמחפש לנסות תנוחות מין מתקדמות ומאתגרות יותר. בתנוחה זו, אחד מבני הזוג עומד בעוד בן הזוג השני תומך בעצמו על הידיים והברכיים, כשרגליו כרוכות סביב מותניו של בן הזוג העומד. המריצה מאפשרת חדירה עמוקה ואימון אינטנסיבי לכל הגוף. אתה יכול גם לזרוק כמה דיבורים מלוכלכים כדי לקחת את הדברים חריץ.

הלוטוס

תנוחת הלוטוס, הידועה גם בשם תנוחת יאב-יאם, מושלמת למי שמחפש חוויה אינטימית וטנטרית יותר. בתנוחה זו, בן הזוג המקבל יושב על בן זוגו, מולו וכורך את רגליו סביב גופו. תנוחת הלוטוס מאפשרת חדירה עמוקה וקשר עין אינטנסיבי, מה שהופך אותה למושלמת לחיבור עם בן הזוג ברמה רגשית יותר.

תנוחות מין שעבוד

למי שאוהב BDSM וקינק, יש אינספור תנוחות סקס שתוכלו לנסות כדי להוסיף אלמנט של שעבוד ודומיננטיות. תנוחות אלה עשויות לדרוש כמה אביזרים כמו אזיקים, חבלים או כיסויי עיניים, לכן הקפד לתקשר ולבסס אמון עם בן / בת הזוג שלך לפני שתנסה אותם. כמה מעמדות השעבוד הפופולריות כוללות את ההוגטי, הנשר הפרוש והסכר במצוקה.

הדבר החשוב ביותר לזכור כאשר מנסים תנוחות מין חדשות הוא לתקשר עם השותף שלך. דברו על מה שניכם אוהבים ולא אוהבים, ותמיד כבדו זה את הגבולות של זה. קחו בחשבון שלא כל משרה תתאים לכם ולבן זוגכם, וזה בסדר. המפתח הוא להמשיך לחקור ולנסות דברים חדשים עד

בלוג נערות ליווי - מאמרים נוספים

לחוות את האקזוטי מדריך לנערות ליווי בישראל

לחוות את האקזוטי: מדריך לנערות ליווי בישראל

בשנים האחרונות ענף הליווי בישראל פורח ומציע מגוון רחב של חוויות למבקרים ולמקומיים כאחד. פן מפתה זה של חיי הלילה מספק הצצה ייחודית לתרבות המושרשת של המדינה, לרוח הנלהבת ולאופי הקוסמופוליטי של עריה. בין אם…
לחוות את האקזוטי: מדריך לנערות ליווי בישראל
גלו את הפיתוי של נערות ליווי בתל אביב מדריך לאלגנטיות והרפתקאות

גלו את הפיתוי של נערות ליווי בתל אביב: מדריך לאלגנטיות והרפתקאות

תל אביב, המטרופולין השוקק על קו החוף הישראלי, ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, במגוון התרבותי ובחופים המדהימים שלה. עיר דינמית זו מושכת תיירים מכל רחבי העולם, להוטים לחוות את השילוב הייחודי שלה של היסטוריה ומודרניות.…
גלו את הפיתוי של נערות ליווי בתל אביב: מדריך לאלגנטיות והרפתקאות
לחקור את עולמן של נערות ליווי בתל אביב מדריך לכל מה שצריך לדעת

לחקור את עולמן של נערות ליווי בתל אביב: מדריך לכל מה שצריך לדעת

אם אתם נוסעים לתל אביב ומחפשים לחוות חוויה בלתי נשכחת ומרגשת, למה לא לשקול את חברתה של נערת ליווי? תל אביב ידועה בחיי הלילה התוססים שלה, החופים היפים והתרבות המגוונת שלה, מה שהופך אותה ליעד…
לחקור את עולמן של נערות ליווי בתל אביב: מדריך לכל מה שצריך לדעת
נערות הליווי הטובות בישראל מדריך ליודעי דבר

נערות הליווי הטובות בישראל: מדריך ליודעי דבר

מחפשים את נערות הליווי המפתות, המקסימות והמתוחכמות ביותר בישראל? אל תסתכל רחוק יותר. עם ההיסטוריה העשירה, הנופים המדהימים והתרבות התוססת שלה, ישראל היא יעד תיירותי מוביל. ואיזו דרך טובה יותר לחוות את כל מה שיש…
נערות הליווי הטובות בישראל: מדריך ליודעי דבר

בלוג נערות ליווי